Välkommen!

Jaha man kanske skulle ta och skriva något om sig själv?

Jag heter då Lina och är 17 år (going 18 denna sommar) och detta är mitt nya lilla krypin, även kallad blogg. Har även sen tidigare Zooda bloggen och Clara & Lina med min kompis Clara.

Denna blogg kommer dock handla bara om träning och sådant som hör till träning. Jag är ingen expert (lååångt ifrån det) och jag är bara 17 år så jag har ju inte dirket någon super mega självlärd kunskap heller för den delen, men jag kör på med det jag vet, hört och lärt mig under tiden eftersom jag har bestämt mig till 125% att nu jäklar är det dags att gå ned i vikt! Och nu snackara vi inte om någon "jag-tänker-gå-ned-25-kilo-genom-att-skippa-att-äta-i-3-månader-för-jag-är-en-fjortis"-viktminskning. Nej  nej. Jag tänker gå ned i vikt för att jag behöver det, för att jag vill må bättre, orka mer och känna mig allmänt piggare och gladare. Och bättre kondition och en smalare kropp skadar ju knappast det heller om man säger så och jag tänker gå ned på ett naturligt och bra sätt.

Och som jag sa så är jag ingen expert på detta område utan jag kör på sunt förnuft och hoppas att det finns endel där ute som har lust att hänga med bloggen och både ge tips, ideér och råd på vägen. Och finns det de som är till och med mer nybörjare än mig där ute så är ni mer än välkomna att följa bloggen för tips och ideér som jag kommer över under vägen för ett smalare liv.

Så välkommen till Linas Träningsdagbok!

Kommentarer
Postat av: Clara

Låter som en redigt bra och förnuftig idé! :D

2010-01-24 @ 11:45:39
URL: http://http

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hälsa