Aj, aj, aj

Dagens lärdom: Min kropp är inte skapt för att sitta på en cykel = att cykla som träning är inte bra!
Min rygg gör ont. *snyft*

Duktigt!

Ha! Jag steg faktiskt upp idag och gick ut och gick, precis som jag sa. Dock blev det 2 timmar senare för jag kunde inte somna inatt så behövde lite extra sömn, men det gör inget för det var så härligt ute vid den tiden. Lagom svalt och knappt inget folk ute. Otroligt skönt.

Tänker helt klart fortsätta med morgonpromenader!

Nu kör vi igång igen!

Semester kan inte vara bra för kroppen. Eller nej, det är inte bra för kroppen.

Efter två tripper med husvagnen har jag gått upp en hel del, inte roligt att komma hem till. Men samtidigt så är det så varmt att man inte orkar träna. Alternativet är ju då att stiga upp tidigt och jogga lite på morgonen innan det blivit allt för varmt. Men hur ska en stackars morgontrött människa orka med det?

Men jag känner samtidigt att det här inte funkar längre. Vågen ska inte fortsätta att stiga, den ska ju sjunka!

Så i morgon tänkte jag köra igång och träna på morgonen. Tänkte ställa klockan på 06:30 och vara ute senast 07:00!

Någon som känner för att kämpa på med mig?

RSS 2.0
Hälsa