Recept - Äggvitsröra m. quorn á la bacon & morötter

Ursäkta bilden längre ned att det ser så oaptitligt ut, men jag har en liten skit mobilkamera att ta kort med + det är inte särskillt lätt att ta kort på mat så det ser gott ut har jag upptäckt. Haha.

En snabbt fixad lunch!


Ingredienser

2 st Äggvitor [31 kcal]
1 msk Lättmjölk [6 kcal]
Salt & Peppar
1 tsk olja [35 kcal]
Quorn á la bacon [32 kcal]
Morötter [27 kcal]
+ Ett glas vatten [0 kcal]

Blanda äggvitorna med lättmjölken och tillsätt salt och peppar efter smak. Häll i matoljan i stekpannan och hetta upp. Häll i äggsmeten i den varma stekpannan och rör om hela tiden tills att allt har stelan och blivit små bitar.

Gör "baconen" antingen i micron eller stek dem på stekpannan.

Skala morötterna och skär i bitar.

Klart!


[Summa: 131 kcal]


Kommentarer
Postat av: Joel

Jodu har ändå rätt idet, bara dom visar kärlek till barnet så..men jag tycker ändå det är fel på något sätt..haha. Vad händer ikväll? :)<3

2010-01-27 @ 16:28:25
URL: http://konzo.blogg.se/
Postat av: ☆ Carlosa

sv; aa jag tycker verkligen att de grejerna som du skriver är jätte intressanta :d

2010-01-27 @ 19:33:21
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hälsa