Besviken

Jag är så fruktansvärt ledsen och besviken. Idag var den dag då jag skulle köpa mitt gymkort, men blev det så? Nej.
Ne usch så ledsen jag är.

Gymmet i vetlanda kör verkligen på sina egna regler (och är jätte skabbigt) men det är det enda gymmet jag har tillgång till så jag tänkte köpa ett gymkort. Och ni kanske vet att det är ganska dyrt med det? Så jag hade tänkt ta det på autogiro och betala varje månad (som man kan göra på alla andra gym jag känner till), men tror ni de hade det eller? Nej nej, det funkade inte alls. (Dom har inte ens en jäkla kortläsare utan man m å s t e alltid betala med kontant.) Och jag har verkligen inte råd att hosta upp 1300 kronor bara sådär. Jag menar jag har bara 1000 kronor att klara mig på under en hel månad och där ska mobil och allt sådant ingå.

Ne jag är så fruktansvärt besviken.
- Hur sjutton blir det nu med gymmet? Och hur blir det med min viktminskning?

Kommentarer
Postat av: Madicken

Finns världigt många bitterfittor :O

2010-01-29 @ 19:06:17
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hälsa