Trött, trött, trött

Vet inte vad det är med min kropp riktigt men den vill inte sova om nätterna för tillfället. Så det slutar med att jag endast får sova några timmar om natten och sedan är jag jätte trött dagen efter (somnade till och med på bussen till skolan idag).

Jag hoppas verkligen att en massa träning på gymmet kan bota det dock. Det borde väl köra slut det sista av mig så jag somnar som en stock sedan på natten kanske? Man kan ju alltid hoppas i alla fall.



Men hur gör ni med träningen? Tränar hemma, tränar på gym, tränar inte alls?

Kommentarer
Postat av: Bea

Grym blogg du har! riktigt snygg

2010-02-06 @ 09:51:56
URL: http://beatriceralg.blogg.se/
Postat av: Faster

Tränar hemma OCH på gym + squash 1 ggn/vecka och gympa 1 ggn/vecka. 6 dagar i veckan blir det nån form av träning (7 dagar om man räknar långpromenader med hunden).

2010-02-06 @ 11:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hälsa