Sätta fart på mig själv

Jag har inte tränat på veckor! Vad håller jag på med egentligen?! Men jag är inte mer än människa, tyvärr. Men det är bara att sätta fart på sig själv igen.

Ska även börja med en "diet". Läste (kan tyvärr inte komma ihåg vart) att det var några kvinnor som vägde ungefär som mig åt 1500 kcal om dagen och tränade inte sådär jätte hårt. Gick ut och gick och gick på gym lite då och då, inte så avancerat. Deras mat innehöll en massa frukt och grönsaker med och de gick ner en massa i vikt, inte jätte ras utan i lagom takt.

Låter
ju ganska bra.

Ska även byta ut en måltid mot en allevo shake, sist jag gjorde det funkade det riktigt bra så det ska nog funka denna gång med.

önska mig lycka till där ute!

Kommentarer
Postat av: Calle

Hej!

Jag driver sidan http://www.dumbbell.se som är en träningsdagbok och kostdagbok på nätet. Ifall du är intresserad av ett länksamarbete mellan min sida och din blogg kanske du kan kontakta mig på:

calle [snabel-a] dumbbell.se.

Jag försökte hitta nån mejladress på sidan men lyckades inte.

Mvh Calle

2010-02-26 @ 08:59:18
URL: http://www.dumbbell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hälsa