Blogga dig smal

Hitta en artikel på aftonbladet.se som jag verkligen tyckte om:

Jag menar det är ju precis det jag håller på med!
Artikeln hittar ni HÄR.

Utdrag från artikeln:
Vill du gå ner i vikt - och inte gå upp igen? Börja blogga.
"Jag får otroligt mycket motivation av mina läsare", säger Åse Falkman Fredrikson, viktbloggare sedan flera år.

(...)
För Åse började det med en kämpainsats - med hjälp av Viktväktarna gick hon ner 28 kilo. När hon sedan träffade sin sambo och lade på sig sju-åtta trivselkilon bestämde hon sig för att ta tag i situationen - med hjälp av en viktblogg. Namnet för bloggen fick bli hennes målvikt: 56kilo.se.



Ja tydligen gör jag något rätt då ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hälsa