Hej och hå!

Eller något sådant.

I alla fall, nu skulle jag väl säga att jag är tillbaka igen. Vet inte riktigt vad som hände eller vart jag tog vägen, men här är jag igen i alla fall!

Försöker ta tag i det där med träningen igen, jag är ju så otroligt lat att det är läskigt. Men det kanske man kan ändra på?

Nu är jag väldigt olydig idag dock och käkar godis. Inte sådär jätte bra kanske, men ibland är det svårt att hålla regler till punkt och pricka. Men jag känner att det viktigaste är att inte äta godis och onyttigt för ofta. Någon gång i veckan tycker jag endå att man bara borde få va och få käka lite onyttigt. Tycker inte ni?

Men träna, det ska jag göra idag i alla fall! Jag har kommit på den smarta ideen att man kan titta på film medan man tränar, då går tiden mycket fortare och man tänker inte på hur jobbigt det är. Smart va?


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

man måste ju få unna sig godis ibland..förbud är bara dumt.

2010-05-29 @ 21:53:34
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: elin

förbud ger bara saker att inte hålla, men att försöka ha en till tre dagar är bättre:)

de andra dagarna blir ävende bättre då:)

2010-05-29 @ 22:21:05
Postat av: Linas träningsdagbok

Elin: Ja precis :) Läste faktiskt en artikel om att du har större chans att misslyckas ifall du har godisförbud då du inte hittar någon motivation. Men självklart beror ju framgången också på hur MYCKET och hur OFTA man äter gott. Det gäller ju att äta så sällan som möjligt, tror även att godiset är lite extra gott ifall man endast äter 1-2 gånger i veckan :)

2010-05-30 @ 14:24:13
URL: http://linastraning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hälsa