Tada! Här är mitt gymkort

Ignorera gärna att det är en blixt mitt i allt.


Fattar nu hur besvik jag blev på hur det ser ut eller? Jag visste redan att gymmet var skabbigt (de har ingen dator eller kortläsare, hur många gym har inte det idag?) och så, men kunde de inte göra lite mer seriösa kort kanske?

Jaja här är det i alla fall och jag ska inviga det redan i morgon! Eller ja det hoppas jag i alla fall, om jag hinner. Beror lite p åhur bussarna går i morgon, men en snabbis ska man väll hinna med kanske?

Det som är så bra med är att den går ut den första maj (1/5). Varför då kanske ni undrar?
För att den elfte maj (11/5) fyller jag nämligen år (18 år, det ni!) och då kommer jag säkert ha råd med ett nytt. Jag menar lite pengar lyckas man ju nästan alltid få på sin födelsedag. Smidigt!

Nehe, nu ska jag göra i ordning mig för sängen. Fick ju bara tre timmars sömn inatt och de var fyllda med mardrömmar och kramper i benen. Så lite sömn skulle inte vara fel nu.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt! Fritt fram att träna nu då ;)

2010-02-01 @ 23:17:43
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson
Postat av: Bitterfittan

hur har din måndag varit sötnos? (:

2010-02-01 @ 23:40:25
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Jen

skönt att sätta igång nu då :) Det är ju så skönt!

2010-02-04 @ 09:33:28
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hälsa